Czas na FIT orzeźwienie - kremowe LODY z CHIA bez mleka

Pyszne lody dla ochłody!


   Uwielbiam lody i zawsze pochłaniałam ich duże ilości. Nie ważne jaka była pora roku, czy pogoda. Owocowe, orzechowe, czekoladowe... Kremowe i sorbety. Każde! Jeśli miałam wybór - ciastko, lody, koktajl, one zawsze wygrywały. Kiedy jednak moja nietolerancja na białko się nasiliła, musiałam zrezygnować z tych pierwszych. Później dowiedziałam się jak działa na nas cukier i jaką jest tak naprawdę trucizną, więc odstawiłam również gotowe musy owocowe. No, ale jak tu żyć bez lodów?!





   Zaczęłam więc kombinować. Potrzeba matką wynalazku. I tak powstało kilka moich wersji wegańskich i bezcukrowych lodów, które nie są sorbetami, tylko kremowymi "klasycznymi" deserami. 

   Czasem nie dosładzam ich wcale, czasem dodaję syropu z agawy, bądź syropu klonowego. Białego cukru w nich z pewnością nie znajdziecie. Nie obawiajcie się również o laktozę, czy produkty pochodzenia zwierzęcego. Jeśli macie w domu alergika, albo sami nim jesteście, zerknijcie na przepis i sprawdźcie, czy wszystkie składniki są dla Was bezpieczne. Myślę, że takie lody są dobrą alternatywą dla każdego, gdyż nie szkodzą, a jedynie dodają nam zdrowia. 




   Jeśli masz w domu dzieci, zamień ich zwykłe kolorowe, chemiczne mrożone lizaki, na pyszne i odżywcze lody domowe bez cukru. Są one pełne wapnia i witamin, a nie tylko cukru i kazeiny. Nie zastanawiaj się i leć do sklepu po składniki.

   Tym razem mam dla Was inspirację na LODY KOKOSOWE. Są cudownie kremowe, zawierają owoce i nasiona chia. Ja użyłam truskawek i borówek amerykańskich, ale możecie pobawić się ze smakami swoich LODÓW. 






   Zarówno dobrze smakują, jak i odżywiają nasz organizm. A do tego ładnie wyglądają ;) Skusicie się na taką wersję owocowego TRIO?



Pałaszujcie bez wyrzutów sumienia!
Smakowitego!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.