Szybka OWSIANKA Z PATELNI - tylko 4 podstawowe składniki!

Myk, pyk i śniadanie gotowe!



   Nikt nie ma rano czasu na skomplikowane śniadania, dlatego liczy się nie tylko ich smak, ale również prostota ich przygotowywania. I takie właśnie jest moje zdrowe śniadanie - PLACUSZKI OWSIANE. 
   Ich zrobienie to kilka minut, a smak jest po prostu obłędny, uwierz mi. Robię je bardzo często, gdyż jest to bardzo odżywcze i zdrowe śniadanie, a nieco inne w smaku, niż klasyczna owsianka. Jeśli więc nie wiesz, co jeść zamiast porannej owsianki, sięgnij po blender i zrób moją propozycję. Wystarczą 4 podstawowe składniki, a reszta zależy już od Ciebie.



   PLACUSZKI OWSIANKOWE są słodkie, dlatego bardzo smakują dzieciom, a także osobom anty-FIT ;) Będzie to zatem doskonały pomysł na bezcukrowe, bezglutenowe, wegańskie śniadanie dla dzieci, alergików, osób z nietolerancjami pokarmowymi i osób będących na diecie. 
   Możecie przygotowywać je na kilka sposobów, zmieniając tylko dodatki. Ja użyłam dzisiaj borówek (które uwielbiam)  oraz truskawek w wersji na ciepło - a'la konfitura. 






   Swoją słodycz PLACKI Z PŁATKÓW OWSIANYCH zawdzięczają głównie bananom, dlatego ważne jest, aby były one mocno dojrzałe. Osobiście nie mam potrzeby dosładzać tych PLACUSZKÓW, ale wiem, że niektórzy mogą czuć lekki niedosyt słodkości. Jeśli po spróbowaniu poczujesz, że nie są wystarczająco słodkie, sięgnij po odrobinkę miodu, syropu z agawy, bądź syropu klonowego.
   To jak? Przekonałam? Uwierz mi - smakują lepiej, niż wyglądają!

 
Pałaszujcie bez wyrzutów sumienia!
Smakowitego!



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.